2011-01-17 | 19:46:48

Sista kvällen hemma i Sandviken,

Tiden bara springer förbi! Helt sjukt, imorgon vid den här tiden sitter jag och Mikaela på planet som ska ta oss till en mer exotisk plats. Nämligen Thailand, där vår 2,5 månaders resa kommer att starta, vi kommer att tillbringa den mesta tiden där också. Sen får vi se vart vinden för oss. En tripp till Malaysia ska det bli, och Re Eart festivalen på Koh Samui med bla, maskinen,timbuktu, all out dubstep,looptroop rockers. KOMMER BLI SÅ SJUKT FETT!!!! Just nu har vi äntligen fått igång internet här hemma, vilket inte har funkat på hela helgen.. Så det är skönt, mathias är och tränar och sebbe åkte hem för en stund sedan. Allt är typ färdig packat iallfall, så nu vill jag bara ha hem mathias så ska jag pussa och krama sönder honom!!!
Uppdateringen kommer väl bli sisådär, men lite kommer jag nog skriva och slänga upp någon bild, annars blir det väl facebook som det blir mest updt på.
SES ANNARS 1 APRIL <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Här kan du lägga in valfritt, t ex olika ikoner (blogglovin ex), bilder m.m.