2011-01-26 | 10:06:01

hello sweedeen


SAWADEE KAA!
vi har det king i thailandot! vi ar nu tsm med lenne,natha,mimmi,denise,malin, sa vi ar ett satans gang! Imorgon drar vi vidare till Phi phi, dock har jag haft en massa otur forsta veckan, borjade med halsfluss fick ga till doktorn och fa pencilin, sen gick min mobil sonder, och nu ar min kamera trasig.. min vattenflaska lackte lite i min vaska, sa det har nog blivit vattenskadat, it SUCKS. sa nu har jag iaf fatt tagit mammas mobil, sa fick hon ta hem iphonen, sen har vi ju kickans kamera, men om den ocksa gar sonder blir det sjukt trakigt. Vi har mest chillat nu forsta vecka, bara varit pa lanta. Hyrde moppe nastan pa en gang vi kom, sa har gjort lite utflykter med den och sa.

Idag har det regnat. vart sol, regnat.. as drygt! Ikvall blir det att aka in en sista gang till salladan for att kaka och ta ut lite pengar.. sen i helgen blir det BUCKETS! antligen kommer pencilinkuren vara slut, sa da blir det partyyyyyy.

hejda hejda!
1 Kommentarer
IssaTrönnblom:

Hejsan! Just nu har jag två tävlingar igång på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och tryck in dig i kategorin ''tävlingar'' om du är intresserad!



Ha en super bra dag och lycka till i tävlingarna om du anmäler dig :) <3



www.tronnblom.blogg.se

2011-05-17 | 21:52:42
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Här kan du lägga in valfritt, t ex olika ikoner (blogglovin ex), bilder m.m.