2010-11-23 | 13:16:35

Kaos på stockholmgatorna, lanvin för H&M


Ett hundratal förväntansfulla
personer köade utanför affären på Hamngatan i Stockholm. De första var på plats redan vid halv fyra på natten. Både män och kvinnor armbågades i kön för att komma först fram när nedräkningen till insläppet började.// Hur sjukt är det inte? egentligen..

Igår när jag var i stan såg jag hur dom hade börjat med förberedelserna, en massa stängsel och grejer så att dom kan köa innan. Själv tycker jag ingen av plaggen var speciellt snygga, dom är glamorösa och överdrivna och har väldigt höga priser.
Jag och kurvan ska nog ta oss en sväng till Kista ikväll ose om alla plaggen är sålda där också.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Här kan du lägga in valfritt, t ex olika ikoner (blogglovin ex), bilder m.m.