2010-11-27 | 23:39:03

En lördag i stockholmo

Första lördagen på så sjukt länge, jag INTE befinner mig på lobby nightclub. Har jobbat typ 10 timmar nu både fre,lörd, och imorgon ett lite kortare pass, 11-19. Det är så fantastiskt mycket människor överallt på hela åhléns. Jag är verkligen helt slut, jag och nathis har suttit och proppat i oss lite chips tills vi fick ont i i magen, och nu är det dags för sömn. En ovanlig lördag för min del, men väldigt nyttigt för kroppen och min plånbok, då pengarna rullar in istället för spendera dom. Jag trivs otroligt bra på min avdelning på jobbet, jobbar med ett sjukt härligt gäng.
Nu blir det en dusch sen sova.
tjaooo.
2 Kommentarer
Anja:

http://finestlight.se/imageGallery/image.php?igid=6069&iid=344710&pageNum=33



ha ha ha!

2010-11-28 | 13:38:11
URL: http://originalet.blogg.se/
mathildis:

haha men usch vilken hemsk bild Anja!!!!

2010-11-28 | 21:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Här kan du lägga in valfritt, t ex olika ikoner (blogglovin ex), bilder m.m.