2010-12-08 | 09:54:23

hej Sandviken

Jag vet, jag är sjukt dålig på att blogga nu, men har ingen egen dator i Stockholm så har jag massa andra saker för mig hela tiden, men nu är jag hemma i Sandviken på ett besök, myser lite med killen, träffar tjejerna ofamiljen! Riktigt trevligt är det!! Men imorgon åker jag tillbaka. Jobbelijobb. Ska till frissan runt 11 och klippa mig och färga lite om vi hinner, ska ljusa upp håret lite tänkte jag. Sen blir det en lunch på Waynes med GIRLSEN. superdupermysigtalltså. Sen slutar mathias jobbet klockan fyra, då ska jag kramas och gosa med han enda till tåget går imorgonbitti!!!!

1 Kommentarer
sara Åhn:

heej.. såg idag att du hade kommenterat på min blogg för någon vecka sen haha men visst har vi det kul på hygien?! :D kram sara

2010-12-13 | 23:41:33
URL: http://saraahnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Här kan du lägga in valfritt, t ex olika ikoner (blogglovin ex), bilder m.m.